DVD-ROM GDR8163B

Autor: Marcin Nowak <a.m.nowak1_at_gazeta.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 10:31:17 MET

Witam właśnie wracam od znajomego, który zakupił napęd DVD-ROM GDR8163B.
Zamontowaliśmy go w kompie, włączamy a tu po chwili system Win XP + SP1
woła, że znaleziono nowy sprzęt i prosi o płytę CD ze sterownikami.
Pierwszy raz widziałem by do napędu DVD potrzebne były sterowniki. Jako, że
nie posiadałem czegoś takiego to dałem płytkę z Windowsa, ale tam oczywiście
system ich nie znalazł.
Spróbowałem czy instalka Windowsa ruszy w dosie zaraz po restarcie kompa i
tu o dziwo ruszyła (prawidłowo).
Proszę o radę co zrobić przecież do napędów DVD nie ma sterowników. W
komputerze jest zainstalowana nagrywarka CD Samsunga i ona działa poprawnie.
Próbowałem różnych kombinacji na pasach i zworkach na napędach ale zawsze
Windows wołał o sterowniki.
Czy pomoże przeinstalowanie lub tylko nałożenie Windowsa.
Proszę o pomoc.
Z góry dziękuje

Szukałem sterowników w necie, ale oczywiście nic nie znalazłem (co mnie nie
dziwi)

Marcin