Re: WordPad w WinXP

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 18:24:47 MET

Dnia 2005-12-19, *Momus* napisał(a):

> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości

Tak z ciekawości (i lenistwa bo nie chce mi się szukać gdzie indziej :) )
czy PATH=%windir%\system32 oznacza, że %windir%\system32\dllcache\ też się
"załapuje"?

> THX.
> Niestety, bez sukcesu. Dodam, że "bawiłem się" bez powodzenia plikiem
> sysoc.inf.
Na pewno jest. Dobrze poszukaj - także w folderach ukrytych i systemowych,
bo mogę się założyć, że po Start -> Uruchom uruchamia Ci się plik
C:\WINDOWS\system32\dllcache\wordpad.exe ;)

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*