Re: Windows 2000 i SP4 - konsekwencje usuniecia?

Autor: news.tpi.pl <get_at_lost.it>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 09:33:53 MET

news:dodn57$2dd$1@polsl.pl...
> news.tpi.pl napisał(a):
>
> Włącz proszę MIME w czytniku, bo wysyłasz nieprawidłowo
> zakodowane posty. Tutaj masz instrukcję:
> http://www.grush.one.pl/mime/

> O, to jest ważne. Ten błąd to UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP.
> Tutaj masz opis: http://support.microsoft.com/kb/q137539/
> A w skrócie: uszkodzenie sprzętu lub jego przetaktowanie.

> Czym i jak długo? Sprzęt "chodzi" na nominalnych parametrach?
> Temperatury i napięcia w normie? Zasilacz dobrej klasy?

Wszystko w normie. Procesor niedawno wymieniany. Plyta niedawno wymieniane
kondensatory miala. Nigdy nic nie podkrecane. Zasilka ok. Temperatury
calkiem dobre. Ale: http://support.microsoft.com/kb/838804/en-us - to moze
byc problemem! Teraz pytanie brzmi... skad wziac tego hotfixa? Mam windowsa
z MSDNAA... wlasnie sie dowiedzialem, ze nie podlega supportowi :-(