Re: Uruchamianie Win Xp na laptopie

Autor: Piotr Kąkol <xnxby.c_at_rcs.cy>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 17:35:56 MET

Dnia Mon, 19 Dec 2005 23:42:25 +0100, JoHnNy napisał(a):

> Witam,
>
> Mam windowsa XP Home SP2 i od 2 dni szwankuje.
> -zainstalowałem gg 7 i przeinstalowałem nortona
> -usunąłem pare aplikacji np: quake 3 czy microsoft works
> Nie wiem czy te czynność mają coś wspólnego z problemem którym jest wolne uruchamianie systemu, który jak już sie uruchomi to przez 2min jest tak wolny, że nie można nic zrobić:/

A defragmentacja dysku kiedy ostatnio przeprowadzona? Naturalną rzeczą jest
że z czasem, pliki na dysku ulegają fragmentacji i wpływają negatywnie na
pracę systemu (spowalniając odczyt danych z dysku).

> Swoją drogą to uważam, że mam już zbyt dużo procesów przy uruchamianiu bo około 50.

Powyłączaj zbędne usługi, usuń niepotrzebne programy..
Pomocne będą systemowy msconfig lub Autoruns oraz Process Explorer z
http://www.sysinternals.com.

--
Piotr Kąkol
e-mail: xnxby.c@rcs.cy ( ROT 13)