MS Outlook 2003, IMAP i reguła kopiująca

Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <dominik_at_usenet.rangers.eu.org>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 15:00:27 MET

Witam.

Mam następujący problem: w Outlooku 2003 ustawiłem regułę:
"Po nadejściu nowej wiadomości skopiuj ją do folderu XXX"
na koncie IMAP. Niestety, nie działa ona zgodnie z oczekiwaniami,
gdyż po przeczytaniu maila w folderze XXX (lokalny) jest on oznaczany jako
skasowany w folderze Skrzynka odbiorcza na koncie IMAP.

Czy ktoś ma pomysł, dlaczego tak się dzieje? Dlaczego mail jest kasowany,
mimo że reguła jest kopiująca?

Pozdrawiam,
R.

--
APT/YUM RPM repository for Fedora Core http://rpm.greysector.net/
mpg321, xmp, faad2, lame, mad, *mplayer*, rdesktop, tin, xvid, mks, mutt