Re: Win 2003 server - nauka

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 09:09:07 MET

KrZyHo wrote:
> Chcialbym nauczyc sie dobrze administrowania siecia za pomoca tego
> serwer, czy mozna to zrobic w wraunkach domowych?, np instalujac jako
> drugi system?, razem z win2k?, czy zronbi sie nakladka?, jakie

Na W2k zainstaluje sie jako uaktualnienie, zainstaul sobie triala gdzies
obok albo uzyj wirtualnych maszyn (trial tez da sie zdobyc)

> proponujecie źródła wiedzy na temat administarcji?, czy bedzie to
> wlaczalo sie jak mam win2k i Linuxa juz na kompie?, cyz pokaze sie w lilo?
Jak sie przeczyta mini howto ktore masz w dokumentacji do linixa
odnosnie wspoistnienia obu systemow to sie pokaze. Prawde mowaic nie
wiem czy w lilo bo ja tam zawse bootowalem raczej linuxa z boot loadera NT

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl