XP SP2 - plik uszkodzony ??

Autor: Wojtek <a_at_a.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 23:21:34 MET

Witam,

Zreinstalowanłem stacje roboczą z Win XP a nastepnie zamierzałem zanstalować
Service Packa 2. Zdarzyła sie jednak rzecz dziwna. Zaraz po uruchomieniu, w
czasie rozpakowywania proces instalacji SP2 zatrzymuje się z komunikatem,
że "plik jest uszkodzony". A plik ten jest na pewno dobry, ponieważ
używałem go wielokrotnie. Co więcej pobrałem SP2 jeszcze raz z sieci i
dostaje identyczny komunikat. W czy może być problem ??

Pozdrawiam, wd.