Win2000 i win98

Autor: marikaz <marikaz_at_nomail.com>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 23:19:27 MET

Witam!
Wiem, ze bylo, ze jest w w archiwum itp.
Mimo to prosze o krotkie rozkminienie takiego tematu:

Jest zainstalowany system win2000 i trzeba dokonac takich
czarodziejskich sztuczek, zeby na samym starcie bylo do wyboru:
win2000
win98
Rozumiem, ze trzeba win98 zainstalowac. Chodzi o to czy trzeba
instalowac jakiegos boot managera osobno czy nie, i jak w ogole
cos takiego zrobic.

Nie zawracal bym wam glowy, bo wiem, ze w sieci znalazlbym
odpowiedz.
Chodzi tylko o czas.
Wy odpowiecie mi szybko i konkretnie, a ja szukajac stracilbym
kupe czasu, a sprawe mam do zalatwienia na jutro.

Dieki

--
marikaz
marikaz<at>dr.com