zdalny pulpit dla wielu użytkowników równocześnie

Autor: znienacka <znienacka_USUN_TO__at_go2.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 12:01:09 MET

Cześć.
Właśnie udało mi się uruchomić równoczesne zdalne sesje do win XP
korzystając z tutoriali:
http://sig9.com/articles/concurrent-remote-desktop
http://www.xp.net.pl/art/xpsp2.html
Ale mogę się zdalnie zalogować tylko do sesji która już istnieje na
serwerze z win XP. Czyli mam 2 userów na serwerze XP:
user1
user2
Jeśli próbuję zalogować się zdalnym pulpitem przed zalogowaniem na
serwerze to po oknie logowania rozłącza mi sesję (niezależnie czy
próbuję logowania na user1 czy user2). Jeśli już się zaloguję na user1,
to mogę się na tę sesję połączyć zdalnie, ale na user2 w dalszym ciągu
nie. I wreszcie jak utworzę nową sesję dla usera2 na serwerze
(korzystając z szybkiego przełączania userów) to mogę się zalogować
zdalnie zarówno na user1 jak i user2 (oczywiście z serwera zostaję wtedy
wylogowany a zdalny komputer przejmuje tą sesję).
Czy jest możliwość:
1. uruchomienia nowej sesji dla niezalogowanego usera zdalnie (nie
przejęcia istniejącej)
2. uruchomienia nowej sesji dla zalogowanego usera (nowa sesja bez
wyłączania starej) - to pewnie nie, ale może się da.

pozdrawiam
znienacka