Re: Problem dosc zlozony - komp > router >terminal na 2003 server

Autor: MarcinJM <marcin_at_inetia.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 16:17:20 MET

Gmar napisał(a):

> a czy użytkownik ma uprawnienia do podłączenia się zdalnego na ten serwer?
> jednym słowem czy nalezy do grupy uzytkownicy pulpitu zdalnego

Wszystko jest ok.

A problem "sie rozwiazal" (dzieki Rave), mianowicie: fragmentacja.
SDI bylo skonfigurowane z MTU 572 (ktos to kiedys tak skonfigurowal na
linuksie, moze ja? tylko po kiego?), a Winda zaczela sadzic bitmapy ze
swoim MTU 1500, i wszystko szlo w kosmos. Przy telnecie problemu takiego
nie bylo.

Rozwiazanie zamiescilem, aby googlownica mogla pomoc w podobnym przypadku.

--
Pozdrawiam
MarcinJM