Re: Outlook przez OWA

Autor: katan <katanu_at_op.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 15:02:06 MET

W Fri, 16 Dec 2005 14:41:39 +0100, "Jacek Marek"
<no.spam_jmarekw@interia.pl> napisal:

>Ze co?
>Outlook przez OWA?
Dokladnie tak

>Bo nie moze dzialac
Poco wiec taka opcja w kliencie?

>Outlook po HTTPSie: poczytaj o RPC over HTTP/S jak to nalezy skonfigurowac
>po stronie serwera (tez).
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;833401
Wg powyzszego konfigurowalem jednak w default browser (w IIS managerze)
nie mam takiej opcji RPC, wogole to wyglada tak jakby sie ten serwis
nie zainstalowal.

>Outlook po RPC: w Internecie bardzo nie polecane (bez VPNa)
Moze, ale tak wlasnie musze zrobic.

pzdr

--
katan.. poprostu katan