Re: 'kill' pod Windows

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 12:12:40 MET

On Fri, 16 Dec 2005 11:23:38 +0100, Konrad Kosmowski wrote:

> Piotr Smerda, dnia pią 16 gru 2005:

> To super program, którego się zamknąć nie da... ;>

A pod linuksem każdy proces da się zamknąć bez ubijania go?

> Może od razu zróbmy rm / -rf co się męczyć...

Żeby zamknąć proces będziesz kasował wszystkie pliki z systemu? Gratuluję
pomysłu. Poza tym przy standardowym Windows "rm -rf /" nie zadziała

> Jeżeli jakiś program, okresowo się wywala i wisi i należy go ubijać, to
> coś jest nie tak. A jeżeli coś jest dostarczone jako binarka i zdarzyło
> się, że przypadkiem to kupiłem czy coś to molestowałbym producenta.

Chciałbym zobaczyć jak molestujesz np producenta jakiegoś softu do
obliczeń, albo klienta P2P

> Inaczej to bym wyszedł na frajera bo ktoś mi wepchnął bubel (wiesza
> się).

Nie wiesza się a nie daje się zamknąć "z zewnątrz" aplikacji. A to
zasadnicza różnica.

--
Piotrek