narzędzie do zapobiegania zmianom konfiguracji

Autor: qbman <qb_man_at__removethis_.wp.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 09:58:21 MET

Witam,

Kiedyś spotkałem się w jednej kafejce internetowej z takim sprytnym
narzędziem które po każdym restarcie (?) przywracało oryginalną konfigurację
komputera. Eliminowało to problem zainstalowanych w międzyczasie
gg/wirusów/spyware, zmian konfiguracji komputera, tapet, kolorów, wielkości
czcionek. Bardzo by mi się przydało to narzędzie, ale niestety nie pamiętam
nazwy tego programu a google jakoś nie jest w stanie mi sensownie pomóc.

Fajnie aby program działał _także_ pod linią win9x.

Z góry dzięki za pomoc.

--
qbman
.triangle made of qb's.