gpedit.msc i użytkownik ograniczony

Autor: VVV <V_at_v.V>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 23:22:10 MET

Witam

Prubowałem cos wyczytać z pomocy ms win_xp na temat gpedit.msc, ale jak
zwykle rzuca po stronach, gdzie są kolejne odnośniki i trudno znaleźć
wartościowe informacje. Sprawa wygląda tak, w testowym systemie mam
dwóch użytkowników, jeden z grupy administratorzy, drugi z użytkownicy.
W gpedit.msc np chce zablokować panel pozwalający zmieniać ustawienia
ekranu, no i blokuje to ale dla administratora, a nie wiem co zrobić,
żeby te ustawienia stosowały się do tego drugiego i tylko do niego.

Pozdrawiam