Re: Co lepsze? msh/ironpython

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 19:43:22 MET

Dnia 2005-12-15, *Grzegorz Niemirowski* napisał(a):

> Więc trzeba skasować jeszcze coś, np. katalog starego Monada. Nie pamiętam
> już dokładnie.

A dokładnie to pod klucz z HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products
zawierający wpis Monada (Microsoft Command Shell) U mnie to
044DDFD2C33A4E243A66176EBC24640A ale nie wiem czy to aby nie jest
indywidualna sprawa.

Trochę z tym przedwczoraj nawalczyłem :) Najpierw .NET Framework 2 z
Microsoft Update nie chciał się zainstalować bo była zainstalowana beta
(wymagana przez starszego Monada). Wywalenie v2.0.50215 pozwoliło na
instalację wersji z WU ale... stary Monad nie chciał działać i nie chciał
też się odinstalować!! Wyrzucenie folderu MS Command Shell, w/w klucza, i
ściągnięcie nowej wersji Monada przywróciło ten bajzel do działania ale co
nakląłem to moje :))

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*