Problem dosc zlozony - komp > router >terminal na 2003 server

Autor: MarcinJM <marcin_at_inetia.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 15:35:41 MET

Witam

Mam nastepujacy problem, no i troszeczke z tego wynika konflikt z firma
wdrozeniowa...

Ale po kolei

Wdrazany jest soft pracujacy terminalowo, serwer to win 2003, wszystko
legal, licencje te sprawy.

Na routerze przekierowalem port 3389 na wlasciwego kompa w sieci (win2003).
Uzytkownik laczacy sie zdalnie wystepuje w logach serwera, ze jest
podlaczony do terminala, ale po jego stronie nic sie nie dzieje i po
chwili polaczenie jest zrywane. Oczywiscie mozna sie telnetnac na 3389 i
polaczenie jest zestawiane.

W taki sam sposob przekierowany port 23 daje polaczenie telnetem i
wszystko jest ok.

Testujemy VNC:
Przekierowanie 5900 na 2003 i jest czarny ekran, aczkolwiek polaczenie
jest, myszka chodzi, tyle, ze nie widac co sie robi.
Przekierowanie w taki sam sposob na innego kompa w sieci z win98 daje
normalne polaczenie.

Podlaczamy modem SDI bezposrednio do win2003 i prosze, terminal chodzi.

Firma probuje mi wmowic, ze jest cos z routerem.

Podgladane pakiety na routerze tcpdumpem pokazuja, ze podczas tych
nieudanych polaczen pomiedzy maszyna zdalna a win2003 sa wymieniane
pakiety w obie strony.

Szczerze mowiac pomysly mi sie skonczyly...
Moze ktos ma jakis?

--
Pozdrawiam
MarcinJM