Re: instalacja XP bez napedow

Autor: Krzysztof Kowalik <borys+usenet_at_irc.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 13:38:37 MET

Tomek Domek <no@spam.pl> wrote:
: mam taki dosc nietypowy problem- potrzebuje przeinstalowac XP na notebooku
: ktory nie ma zadnych napedow zew. [...]

Ja zainstalowałem XP na TP X40 przez sieć (PXE, DHCP, RIS, etc).
Acz to ma pewną wadę, bo wymaga serwerowej wersji Windows na maszynie,
z której chcesz instalować. No, i sieci.

Ale działa prawie bezproblemowo. Prawie.

--
Krzysztof Kowalik               |  () ASCII Ribbon Campaign
Computer Center, AGH UST        |  /\ Support plain text e-mail