Skasowany plik - miejsce na twardym nie powrocilo. POMOCY

Autor: Wachstiel <wachstiel_at_poczta.fm>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 10:04:46 MET

witam
posiadam system XP + SP2. Dzis usunolem sobie obraz plyty DVD. W trakcie
usuwania wyskoczyl komunikat ze plik za duzy aby zmiescic w koszu i od razu
zostanie usuniety. Dalem ok a tu patrze na dwardy i pliku nie ma a miejsce
wolne po pliku tez nie wrocilo. Teraz wyglada to tak ze nie mam pliku ani
miejsca wolnego.

Co mam zrobic aby odzyskac to wolne miejsce. POMOCY