Jak to zrobic w 95 ? :(

Autor: Remek <costam_at_cos.tam.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 20:40:06 MET

Jak przywrocic kopie rejestru w win 95 :( ???
To sie udac moze ?
Ni znalazlem tego polecenia ani tez nie uruchamia sie msconfig ani
configsys.

A jeszcze jedna ciekawostka na tamtym kompie rowniez nie dzila klawisz "
WLASCIWOSCI" w opcjach autostartu !!! Nic sie nie dzieje, inne programy
mozna spradzic gdzie sa zapisane za pomoca tej opcji no ale nie w
autostarcie... co jest ?

--
               Remek   www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.