Re[2]: I znowu config.nt w Win2k

Autor: Jarek Kadziola <kadziolawytnijto_at_tlen.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 14:42:37 MET

Witam,

> To zostaje Ci chyba odpalić SysInternals File Monitor i zoba-
> czyć gdzie on w ogóle tego config.nt chce szukać.

Odpalilem i zauwazylem dziwna rzecz. Otoz winda poszukuje command.com
w katalogu glownym c: i SYSFM daje komunikat NOT FOUND, zas proba
wywolania mojego batch'a konczy sie na pierwszej linijce a po zapisie w SYSFM
widze ze winda przeszukuje wszystkie katalogi dostepne w zmiennej PATH
choc we wlasciwosciach ma ustawione 'Rozpocznij w: ' dysk ,z ktorego ma
odpalac tego batch'a. Sam nie wiem co o tym myslec

--
Pozdrowienia,
J. Kadziola