ssh

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 12:20:27 MET

Nie wiem czy to odpowiednia grupa, jesli nie - prosze o przekierowanie
Mialem zainstalowany serwer SSH (cygwin) na w2k i po zalogowaniu moglem
startowac dowolne serwisy (jako uzytkownik Administrator).
Po reinstalacji nie moge:

$ net start xxx
System error 5 has occurred.
Access is denied.

Programik Process.exe wyswietla cos takiego:
bash.exe 2340 4 8 0 NT AUTHORITY\SYSTEM
IEXPLORE.EXE 2528 9 8 0 Error 0x6 : The handle is invalid.

czyli tylko niektore potrafi pokazac w calosci.

Jak rozumiem jest to w jakis sposob zwiazane z uprawnieniami, ale
zupelnie nie mam pojecia gdzie i czego szukac.
Moze ktos ma pomysl jak przywrocic sobie pelne prawa?
Marx