Re: przeniesienie partycji wraz z uprawnieniami z NT4.0 na xp

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 10:59:13 MET

Użytkownik "LET ki" <let.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dnom51$kfm$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Pierwszy raz piszę na tą grupę więc na początku się przywitam,
> Mam taki problem:
> Na 'serwerze' plików mam ok 50gb danych udostępnianych kilkudziesięciu
> użytkownikom z bardzo rozbudowanymi uprawnieniami.
> Jako, że komp juz nie 'wyrabia' chciałbym przenieść wszystkie te dane
> zachowując jednak uprawnienia, przy okazji przejśc na trochę bardziej
> przyjazny system (xp/2000).

Masz domenę? Bo jeśli nie, to nic z tego... SIDy poszczególnych kont
użytkowników będą na obu systemach różne, choćbyś nawet nadal kontom takie
same nazwy.
A jeśli masz domenę, to i Total Commander wystarczy - oczywiście z włącząną
opcją przenoszenia uprawnień do kopiowanych plików -> F5.

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]