Regulacja glosnosci, jak dodac?

Autor: barney <barney_at_[WON>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 21:43:18 MET

Hej
Nie mam ikony glosnosci na pasku zadan, jakos ja pewnie wywalilem (albo
moje dziecko);) Chcialbym miec ja znowu. System mowi aby uzyc apletu
dodaj/usun programy ale tam w skladnikach systemu windows nie znalazlem
nic takiego jak program "Regulacja glosnosci" o jaki monituje system.
Jak to dodac? Problem jest powazny :) bo jak corka oglada film to czesto
zmienia np. balans i mam dzwiek w jednym tylko glosniku i nie moge tego
zmienic. Dopiero jak wywale w menadzerze urzadzen karte dzwiekowa i
zainstaluje ja od nowa to wszystko wraca do normy, ale to raczej
polsrodek. Wiec jak znowu miec ten caly panel z balansem i glosnoscia?
Win XP prof.

--
pozdrawiam
barney