[XP PRO] panel szybkiego logowania

Autor: Michal Kwiatkowski <mikeskil_at_polbox.odspamiacz.com>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 11:29:09 MET

Witam!

Jeszcze jedno; wiem jak usunąć całkiem panel ale nie o to chodzi;
Jak zablokować jedno (słownie: jedno) konto tak, by nie pokazywało się na
panelu logowania/przełączania. Kiedyś udało mi się to osiągnąć ale nie
pamiętam jak. Chodzi o lokalne konto użytkownika zaawansowanego na lapku;
powinno być takowe w przypadkach awaryjnych ale nie widoczne dla zwykłego
użytkownika.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski