Re: export drukarek? export kont?

Autor: LeoN <leon_at_afisze.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 10:20:11 MET

Dodam jeszcze, ze probowalem kiedys BDC, ale cos mi nie wyszlo, jezeli to
jest wlasciwa metoda zeby BDC wypromowac pozniej jako primary, to prosze o
jakis algorytm postepowania, bo o ile dobrze pamietam, drukarki sie nie
zachowaly, a i z kontami tez chyba nie do konca bylo tak jak trzeba...
Zalezy mi na tym, zeby po odlaczeniu starego servera nowy byl
pelnowartosciowym dublerem...

thx ;)