Re: Zapamietywanie hasel

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 16:28:09 MET

Użytkownik "Adam D" <axeld@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dnjoei$2qp$1@inews.gazeta.pl

> Tak przypuszczalem, ze moje pytanie zostanie zle zrozumiane.
> Nie chodzilo mi o formularze na stronach tylko o wyskakujace okienka,
> kiedy wchodzimy na strone zabezpieczona haslem w .htacces.
> Wyskakuje nowe okienko z takimi kluczykami i jest miejsce na login i
> haslo i dodatkowo byl dziubek "zapamietaj haslo" ale u mnie go nie ma, a
> chce go zalaczyc.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Passport
DWORD NumRegistrationRuns = 3
DWORD RegistrationCompleted = 0 lub1
oraz
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Passport
Domyslna=""
"LoginServerRealm"="Passport.Net"
"LoginServerUrl"="https://loginnet.passport.com/login2.srf"
"RegistrationUrl"="https://accountservices.passport.net/UIXPWiz.srf"
"Properties"="https://accountservices.msn.com/editprof.srf"
"Privacy"="https://accountservices.passport.net/PPPrivacyStatement.srf"
"GeneralRedir"="http://nexusrdr.passport.com/redir.asp"
"Help"="https://accountservices.passport.net"
"ConfigVersion"=dword:0000000d

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy