Re: błąd explorera

Autor: maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 12:02:00 MET

Konrad napisał(a):
> mam taki problem przy wlaczaniu kompa pojaiw sie okienko ze wystapil problem
> z aplikacja explorer.exe i zostanie ona zamknieta.
> potem nic sie nie wlacza zostaje tylko czarny ekran nie wlaczaja sie zadne
> programy co byly ustawione przy starci (antywirus,firewall..)jak właczam
> menadzera zadan to sa tylko procesy systemowe i ulugi lokale
> jak w menadzeze właczam jakis program (winamp,opera,internet explorer..) to
> włącza sie i dziala jak chce właczyc explorer.exe to pojawia sie jakis
> proces dumprep.exe ktory zajmuje 99% cpu i wyswietla sie okienko to co na
> [...]
Poradziłeś sobie już? Być może jest problem w rejestrze, spróbuj znaleźć
np. klucz HKEY_CLASSES_ROOT\Applications\explorer.exe i sprawdź wartości
ciągów, w zasadzie są nieustalone, być może tam jest jakiś wpis do
innego programu, np. iexplorer.exe? Miałem podobny problem, ładował się
tylko pulpit, oprócz tego jeszcze było kilka innych wpisów,
ach te wirusy....

Powodzenia