Re: Zapamietywanie hasel

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 08:27:22 MET

Użytkownik "Adam D" <axeld@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dnicfh$6h5$1@inews.gazeta.pl
> Witam!
>
> Mam taki problem. Uzylem autoupdatera i zaznaczylem opcje aby nie
> pokazywal dziobka "zapamietaj haslo" przy wchodzeniu na zabezpieczone
> strony w IE. Teraz nie potrafie tego anulowac.
> Czy wie ktos jak to wlaczyc w systemie?

Wejdz w opcje intenetowe/ zakladka Zawartosc / wyczysc pola zapamietywania
oraz odfajkuj w zakladce zaawansowane --> Autouzupelenienie

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy