Re: Zniknęły punkty kontrolne Win XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 17:34:33 MET

Użytkownik "pawbrok" <pawbrokUsunTo@pocztaUsunTo.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dnhiqq$hsm$1@news.onet.pl...
> Po kolejnym odinstalowaniu i usunięciu wszystkich wymienionych
> plików sterownika (oprócz ogólnych MS dla myszy) udało mi się
> wrócić do ogólnego sterownika myszy PS2.
> Jednakże próba zainstalowania jakiegokolwiek sterownika Synaptics
> kończy się komunikatem błędu: A serious internal error has
> occured. Please contact your touchpad supplier. W liście
> dodawania lub usuwania programów wisi ciągle wpis z nieszczęsnym
> programem, którego nie da się odinstalować (bo brakuje mu plików).

Niepotrzebnie usuwałeś wcześniej ręcznie pliki z katalogu \System32.
Teraz ponownie zainstaluj nowe sterowniki i odinstaluj je tak jak
należy.

Lista plików i wpisów do rejestru zawarta jest w pliku .inf w instalce,
może wystarczy je tylko usunąć. Wspomóc się możesz też programikami
Regmon oraz Filemon, którymi prześledzisz odwołania do rejestru i
plików.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/