Re: Zniknęły punkty kontrolne Win XP

Autor: pawbrok <pawbrokUsunTo_at_pocztaUsunTo.onet.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 16:13:27 MET

news:l07hnd.516.ln@kwinto.prv...

> Poszukaj w katalogu \Windows\Inf pliku z tym uaktualnionym sterownikiem
> i go usuń.

Na pierwszy rzut oka nie widzę takiego pliku. Być może z tego powodu, że
wcześniej usuwałem pliki sterownika, ale z katalogu C:\Windows\system32\ .
Pliki związane ze sterownikiem pokazuje mi zakładka szczegóły pliku
sterownika w Menadżerze urządzeń. Są to katalogi: j.w. oraz
C:\Windows\system32\DRIVERS\ i C:\Program Files\Synaptics\SynTP\
Niestety przy próbie aktualizacji do wcześniejszej wersji lub
odinstalowania, po reboocie następuje automatyczne uaktualnienie sterownika
do najnowszej wersji.
Spróbuję jeszcze raz usunąć wszystkie pliki wymienione w ww. zakładce.

--
Pozdrowienia
pawbrok