win xp sp2 problem

Autor: Paweł <knappawel_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 10:18:05 MET

Witam.

Zainstalowałem Windows XP Prof. z SP2, co jakiś czas wygasza mi się monitor
a komputer się zawiesza. Po wgramiu najmowszego
DirectX jest lepiej ale nadal coś takiego się co jakiś czas robi.
W ustawieniach ekranu wyłączyłem hibernację,wygaszacz, i gaszenie monitora
całkiem.

Ostatni raz gdy mi się coś takiego zrobiło uruchomione były programy (WinAmp
(bardzo szybko się zawieszał przy starym DirectX),
program do łączenia z neostadą, Outlok Exp, Tlen)

O co może w tym chodzić.

Pozdrawiam.
Z góry dziękuję.