Adprep - uaktulanienie do domeny 2003

Autor: Marcin Golanski <m48_at_post.pl.NOSPAM>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 18:51:31 MET

Czesc!

Witam po raz pierwszy na grupie. Mam maly problem z instalacja serwera
2003.

Aktualnie mam domene z jednym kontrolerem zrobionym na W2k Serwer.
Chcialem zrobic dodatkowy kontroler domeny na 2003 Serwer. W trakcie
instalacji active directory na 2003, po wybraniu opcji "dodatkowy
kontroler domeny" kreator krzyknal, ze domena jest niekompatybilna
oraz zebym uzyl "adprep" w celu aktualizacji domeny do 2003.

Pytanie - czy jest to operacja bezpieczna? W tej chwili na serwerze
W2k mam postawiony MS-SQL z duzym programem bazodanowym i nie musze
dodoawac, ze serwer jest kluczowy. Na nowym serwerze 2003 bedzie
stawiana inna baza danych. Z obydwu baz beda kozrystac ci sami
uzytkownicy dlatego chcialbyn zsynchronizowac obydwa serwery. Wole
jednak wiedziec wczesniej czy czekaja mnie jakies niespodzianki albo
czy moze sie cos wykrzaczyc.

Pozdrawiam

Marcin Golanski
PDS PunkRock 4ever, Pure Garage Rock'n'Feel
http://www.pds.band.pl  mailto:m48_at_post.pl.NOSPAM