Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 14:15:21 MET

W wiadomości: dn8rk8$sak$1@opal.icpnet.pl,
Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> napisał(a):
[...]
> Dlaczego nie? ;)

Witam!

Z powodów finansowych i dostępności taki urządzeń.

> A masz w komputerze 2.0 i 1.1 z USB? Może rozłącz te urządzenia
> na poszczególne interfejsy. Tak na mój gust to zapewne sterowniki
> się 'gryzą'. Przeszukaj google w wolnej chwili pod kątem słów
> skaner i Kawecki. Michał coś kiedyś pisal o jakimś problemie
> ze skanerem, ale nie pamiętam czy USB i ta marka....
[...]

Dzięki za radę. Mam dwie pary portów USB 2.0 działających pod XP. Do tej
pory nie było z tym kłopotu. Z urządzeń USB 1.1 to jest myszka połączona do
tej samej pary portów co drukarka. Menadżer urządzeń pokazywał problem z
Uniwersalną drukarką USB. Mam także podejrzenia czy instalator skanera nie
próbuje aktualizować jakiś plików.

Dzisiaj spróbuje dokonać drugiego podejścia do tego urządzenia.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski