Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 00:20:34 MET

W wiadomości: dn6o37$boa$1@opal.icpnet.pl,
Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> napisał(a):
[...]
> USB powiadasz? Powiem Ci tak - generalnie unikam tego interfejsu,
> z przyzwyczajenia, od czasów NT4 :)) Nie wiem, czy to jest dobre
> przyzwyczajenie, ale rzadko miewam kłopoty jesli coś nie jest z
> interfejsem USB.
[...]

Witam!

Przecież skanera SCSI sobie do domu nie kupię :-) Instalowanie skanera pod
port równoległy także niosło ze sobą kłopoty: różne tryby pracy portów
ECP/EPP, współdzielenie przez drukarkę portu. Także jak kupowałem skaner USB
2.0 wydawało mi się to bardzo dobrym rozwiązaniem.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski