2003+logowanie w terminalu (zmiany aktywne dopiero po restarcie serwera?)

Autor: Dr Dex <dr_dex_at_wp.spamfree.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 19:02:39 MET

Witam !

Mam uzytkownika testuser. Chcialbym sie nim zalogowac z pozycji linuxa
(terminal rdesktop) do serwera. niestety dostaje komunikat o braku praw.

Szperam, szperam, szperam w konfigu i w koncu trafiam do:

narz. adm-> zasady zabezpieczen kontrolera domeny-> ustawienia-> zasady
lokalne->prawa uzytkownika->zezwalaj na logowanie za pomoca uslug
terminalowych

W tym oknie mam wpisana tylko grupe: administratorzy. Wiec modyfikuje ja i
dodaje swojego usera: testuser. Po zatwierdzeniu nadal nie moge sie
zalogowac terminalowo na tego usera (komunikat z braku praw taki jak przed
modyfikacja). Nastepnie restartuje serwer i ponownie probuje sie zalogowac
- teraz dziala bez problemu ....

Wszystko wskazuje na to ze zmiana wprowadzona przeze mnie zadzialala nie po
wprowadzeniu tylko po restarcie serwera. czy to jest normalne, a jesli nie
to co powinienem zrobic dodatkowo aby zmiana wprowadzaona zaczela
obowiazywac od razu a nie po restarcie ?

--
pozdro
Dr Dex