Re: Windows 2003 i klient FTP (Newbe)

Autor: Marcin Jurczuk <mj-usunto_at_tkb.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 15:22:02 MET

AD wrote:

> Użytkownik "Marcin Jurczuk" <mj-usunto@tkb.pl> napisał w wiadomości

> Moze masz zablokowany port, ktory FTP uzywa do transferu plikow, a otwarty
> jest tylko port 21 ?

Firewall nie jest w tej chwili włączony - od kiedy pracuje ISA nie da się go
włączyć ...Próba włączenia pokazuje taki komunikat:
"System Windows nie możę uruchomić usługi Zapora systemu
Windows/Udostępnianie połączenia Internetowego
Błąd 123: Nazwa pliku, Nazwa Katalogu lub składnia etykiety woluminu jest
niepoprawna" - i tyle :) a jedyne co wykonałem to w usługach przy Zaporze
wybrałem opcję Uruchom ...

--
Spock ... Earth ..