Re: reboot przy wejsciu w tryb awaryjny

Autor: DK <cajun_at_USUN-TO.o2.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 09:58:22 MET

Witold Romaniak napisał(a):

> Niestety podczas odpalania trybu awaryjnego komputer sie resetuje (a w
> normalnym trybie pracuje ok). Ktos wie jak mam to obejsc?

Dwie rady:

1. Sprawdz czy masz w \Windows\System32 plik o nazwie 'winlogon.exe'
jesli go nie masz to przegraj go z jakiejs innej dzialajacej instalacji
.... wlasciwie, na wszelki wypadek i tak go przegraj, bo byc moze ze
jakis szajs Ci go podmienil.

2. Sprawdz w rejestrze co startuje z systemem
(HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run). Zrob kopie tego
klucza a nastepnie wywal z niego to czego nie znasz.

Pozdrawiam
D.