Re: XP: osobne partycje na "Windows" i "Program Files"

Autor: Zygfryd Homonto <SPAMzyghom_at_yahoo.co.uk>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 07:28:41 MET

maly_piotrusWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisal takowe sprawy:

> Dzień dobry,
> mam pytanie do bardziej doświadczonych użytwkoników Windows XP.
> Zrobiłem osobne partycje na Windows i na oprogramowanie i dokumenty,
> tzn. mam C:\Windows i "D:\Program Files" oraz "D:\Moje dokumenty" - w
> ten sposób mogę robić backup'y partycji C: w ważniejszych momentach i
> odzyskiwać system w razie kłopotu. Czy możecie mi powiedzieć jakie
> pliki powinienem wówczas przenieść na D:? Na razie zrobiłem tak z .pst
> Outlooka? Co jeszcze? Dziękuję za pomoc.
> (MP)

a nie lepiej byloby tak: C:\ to system i programy, D:\ to dane
czesto gesto po reinstalacji/odzyskaniu z backupu systemu aplikacje w
Program Files nie nadaja sie do uzytku
traktowalbym Program Files jako czesc systemu a dane oddzielil (tak z
reszta mam na swoim od kilku dobrych lat)
dzieki temu backup wyglada tak:
C:\ - obraz partycji jako backup systemu
D:\ - kopiowanie plikow/katalogow jako backup danych

i wszystko gra ;-)

Oczywiscie w wielu programach trzeba poustawiac sciezki zeby zapisywaly
dane na D:\ bo difoltowa probuja albo w My Documents (ok jesli jest to na
D:\ - ale to tez trzeba ustawic w rejestrze) albo w katalogu gdzie sie
zainstalowaly (czyli tez na C:\ )

--
Pozdrawiam
Zygfryd Homonto