Re: Zamykanie systemu winXP pro pl.

Autor: Tomasz Grzybek <TOMq__at_no.poczta.spam.onet.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 20:49:16 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:dn4nan$m0a$1@nemesis.news.tpi.pl...

/ciach/

> itd..........., poszukaj w archiwum, pisalem kilkakrotnie.
> np tu:
> http://groups.google.pl/groups?q=dlugie+zamykanie+sie+systemu+piotr
> http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=615&mid=1314&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=2069

... zanima napisałem posta trochę walczyłem i czytałem. Nic mądrego
ani nie wymysliłem, ani nie wygoglowałem. Osobiscie spotkałem się z
informacjami o minimalizacji czasu "zabijania" procesów. Jednak każad
taka rada okraszana była komentarzami, że źle wpływa to na stabilność
systemu.

Problem jest (chyba) ze sprzątaniem po sobie systemu, system
uruchmiony i po kilku minutach zamknięty zachowuje się ok, natomiast
jak "pochodzi trochę" czyli uruchamiane są kolejne aplikacje etc nie
daje się normalnie zamknąć.

--
Pozdrawiam Tomasz Grzybek.