Zniknęły punkty kontrolne Win XP

Autor: pawbrok <pawbrokUsunTo_at_pocztaUsunTo.onet.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 18:56:14 MET

Podczas instalacji WinXP Professional i dodatkowego softu utworzyłem punkt
kontrolny, który miał mi pomóc przywrócić system, w razie zainstalowania
jakiegoś wrednego programu.
I właśnie ze strony DELLa zainstalowałem najnowszy sterownik do Touchpada
Synaptics. Niestety jest on wiele gorszy, niż poprzednia wersja, jaką miałem
podczas poprzedniej instalacji.
Chciałem zrobić downgrade sterownika - bezskutecznie. System wraca do
najnowszego. Więc uruchomiłem przywracanie systemu i tu szok - jest tylko 1
punkt przywracania, ale sprzed 3 minut. Pozostałe zniknęły. Nie wiem z
jakiego powodu, czy SP2, czy Steganos Antywirus.
Tak więc w normalny sposób nie mogę usunąć sterownika.
Co zrobić, aby zainstalować poprzednią wersję? Mam plik zapisany lokalnie,
bo nawiasem mówiąc teraz DELL umożliwia ściągnięcie tylko najnowszych
wersji, a kiedyś to ja decydowałem, którą potrzebuję. Poza tym wprowadzili
rejestrowanie - to wszystko, żeby uprzyjemnić korzystanie z pomocy
technicznej.

z góry dziękuję za pomoc
pawbrok