CdRom0 - wystąpił zły blok

Autor: Gniewomir <spamtrap_at_spamerfucker.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 11:20:25 MET

Witam.
Mam problem z moimi napedami (zarówno CD jak i combo). Nie chcą się
zainstalować niektóre gry, które bez trudu instalują się na innych
komputerach. W podgladzie zdarzeń mam bardzo liczne błędy o treści:

# W urządzeniu \Device\CdRom0 wystąpił zły blok.

Kilka razy wystąpiły tez błędy o treści:

# Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\CdRom0.
# Urządzenie \Device\Ide\IdePort0 nie odpowiedziało w ramach ustalonego
limitu czasu.

Na IDE 0 mam dysk twardy (master) i combo jako slave. Natomiast na drugim
kanale jako master bryka tylko napęd CD.
Co się dzieje? Popsuły się napędy, uszkodzona taśma, czy może stery od płyty
głównej muszę zaktualizować?
Czy jest może jakiś soft do sprawdzenia co powoduje te problemy? Z góry
dziękuję za wszelka pomoc? Z pozdrowieniami:

--
*Gniewomir*
Bądź jak wiatr, który rzuca się w przestrzeń z jaskini skalnej. Wznoś się