Re: padajacy dysk w obudowie pod usb

Autor: Adam <dark_make_so_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 00:31:03 MET

> Mi podobnie dysk wariowal (mam Caviara 160GB na USB) Poprostu dysk sie
> strasznie grzal (wiekszosc obudow nie ma wiatraczka)
> Pozostalo mi kupic witraczek za 10 pln zamontowac.... i problem z glowy.
> Dysk pracuje bez problemu
> DavidK

a na jakie napiecie jest ten wiatraczek? bo jesli trzeba jakiegos innego
zasilacza uzywac to lipa... przy obudowie mam swiatelko - diode, czy
kabelki z tego sie nadadza?

no i chyba bede musial w zwiazku z tym obudowe rozpieprzyc, nieprawdaz?
(jaki wielki jest ten wiatrak)

ale dzieki wielkie za pomoc, teraz dopiero zrozumialem jaki bylem glupi:)

pozdrawiam
adam.