dwa interfejsy sieciowe sie gryzą

Autor: Rpegaz <waldekjk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 16:02:22 MET

Pomocy
mam tak XP, WLan i Lan ethernet.
Jak nie wyłąćze wlan to za chiny nie mogę się dobić do ethernetu ???
A zaczeło się jak założyłem karte sieciową dlinka, i próbowałem się
połączyć z AP. Nie da rady jak jest połączenie po ethernecie.
A problem w tym ĹĽe potrzebujÄ™ tego ethernetu (drukarka sieciowa) Teraz
będę miał net w wifi i nie podrukuje sobie.

Gdzie szukac przyczyny ? czemu dwa interfejsy nie moga razem pracowac
? jak zestawiam połaczenie modemowe to mi nie blokuje wifi
waldi