rejestr

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 21:08:10 MET

Witam
Mam na jedym dysku 2 systemy C - Win2000 i D - Win XP. W jaki sposob moge
spod W2k podlaczyc rejestr WinXP i na odwrot ?

I mam jeszcze jedno pytanie odnosnie plytek instalacyjnych WinXP. Czy
instalki wersji OEM roznia sie czyms od wersji BOX'owych. Chcialem kiedys
przeinstalowac WinXP w wersji OEM, jednak zapomnialem plytki CD (ale mialem
do niej oryginalne numery seryjne), wlozylem wiec CD z wersji BOX, i przy
wpisie numerow seryjnych mowi, ze numery bledne.

--
Pozdrawiam
Leon