Re: Bledy w Windowswm 2000

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 15:39:37 MET

Stanislaw Paraniak napisał(a):

> Mam problem co jakis czas pojawiami sie komunikat
> informujacy mnie o tym ze windows znalzal 50 crytycznych bledów systemowych
> i odsyla mnie do strony www.regfixit.com abym sciagnol program i naprawil
> blad

System Cię wysyła czy program Cię wysyła? Pierwsze słyszę, że Windows 2000
przekierowuje na jakąś komercyjną stronę. Mnie to wygląda na infekcję.
Przeskanuj system przy pomocy Microsoft Antipspyware, Spybot Search&Destroy
i Spy Sweeper

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098