Re: Odpalenie winXP na innym komputerze

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 00:35:33 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości

> Nigdy i nigdzie!
> Nie da się!
> Dla instalatora z CD system zainstalowany na HDD jest OK i nie wymaga
> naprawy ... no chyba, że źle rozumiem co to wg M$ naprawa systemu
> XP...!:-)

Nie rozumiem Cię... koledzy mi tu piszą, że startując system z płyty
instalacyjnej XP powinna być możliwość naprawy systemu - znalazłem nawet coś
takiego tu:
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=24500&hl=reinstalacja
U mnie niestety takowa się nie pokazuje - mam tylko takie możliwości jak
wyżej w postach opisałem.
Chciałem więc się dowiedzieć czy i jak mogę wymusić naprawę instalacji (bez
instalacji od nowa)?
Czy z konsoli odzyskiwania da się jakoś wywołać taką naprawę?