Re: Odpalenie winXP na innym komputerze

Autor: Janek <janek_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 22:49:52 MET

Witam,
    odpalasz instalkę XP'ka w trybie naprawiania - nadpisuje wtedy system,
ale wszystkie programy i ustawienia pozostają bez zmian.

Z tego co pamiętam, to należy w początkowej fazie instalacji wybrać opcję
"napraw system" czy "uruchom konsolę naprawy sytemu".

Opcja ta działa - spradzona na moim XP'ku - wymiana płyty głównej na nowszą
(z i440 na i845) - przy pierwszym uruchomieniu kompa odpaliłem instalkę
XP'eka z opcją napawiania i po jakiś 30min miałem już działający system na
nowym sprzęcie, bez potrzeby instalowania całego softu.

Pozdrawiam,
            jankko