Re: Profile lokalne dla wszystkich.

Autor: Jerzy K. <konfabulator_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 21:29:31 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Nie rozumiem Cię. To w końcu chcesz profile lokalne na tych
> małych dyskach czy nie?

Chcę, aby użytkownicy mieli lokalny profil; chcę, aby ich profil nie byl
ściągany/synchronizowany z serwera (bo to zapycha dyski logalne i dłuugo trwa)
Czy da się uzyskać coś takiego jak profil tymczasowy, aby przy każdym
zalogowaniu profil był czysty? Aby to co użytkownik zmieni w profilu nie było
zapisywane lokalnie? Każdy użytkownik ma dysk sieciowy, na którym ma trzymać
swoje pliki.

> BTW standardowo użytkownicy domenowi
> mają właśnie profile lokalne, trzeba specjalnie ustawić
> ścieżkę do profilu by mieli profile wędrujące.

Obecnie mam cos, co nazywa się chyba 'roaming profili', profile wędrują za
użytkownikiem. Wystarczy, że dodam komputer do domeny (podając hasło itp), a
przy logowaniu mogę wybrać 'ten komputer lub 'DOMENA'; i każdy użytkownik ma
swój pulpit, moje dokumenty itp. Problem polega na tym, że tylko na niektórych
komputerach chcę w/w efekt osiągnąć ale zachowując skrypty logowania i
członkowstwo domeny.

J.K.