Re: Jak wywolac _po_kolei_ kilka programow z jednego bata?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 17:49:09 MET

> Po co je tak uruchamiasz?!? move i del są poleceniami
> synchronicznymi, możesz je spokojnie wywołać bezpośrednio,
> bo kolejne polecenie zostanie wykonane dopiero po ich
> zakończeniu.
>
> start /b /wait wymagają *jedynie* aplikacje graficzne Win32.
> Aplikacje konsolowe oraz wbudowane polecenia skryptowe są
> zawsze uruchamiane synchronicznie.

Za malo snu :)
Nie wiem co mi sie uroilo z tymi startami i cmdami.

Teraz gra i buczy.
Podlozylem serwerowi 100 plikow (3.5GB) do zmielenia.
Zajeczal i zrobil swoje z tepie 350MB/min ;)

Dzieki jeszcze raz!

Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów i plików cyfrowych.
Naswietlanie slajdow z plikow cyfrowych.
www.skanowanie.com.pl