Re: Jak wywolac _po_kolei_ kilka programow z jednego bata?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 15:38:02 MET

> Tylko jeżeli miesza się programy DOSowe i Win32. W przypadku
> programów DOSowych nagle można znaleźć się w środowisku
> krótkich nazw plików.

Naskrobalem bata, dziala ale z paroma "ale".

Koniec bata wyglada tak:

cmd.exe /c "start "" /B /WAIT move F:\BATCHER\batch\TEMP2\%3 %2\"
cmd.exe /c "start "" del /Q F:\BATCHER\batch\TEMP1\%3"

%3 to plik o identycznych nazwach wystepujace
w dwoch latalogach TEMP1 i TEMP2. %2 to katalog.

Pierwsze polecienie przenosi plik tak jak powinno.
Drugie niestety nie kasuje pliku - nie wiem dlaczego.
Dodatkowo po obu poleceniach pozostaja w pamieci aktywne
kopie cmd. Po uruchomieniu bez opcji "/B" zostaje
po prostu okno cmd z wyswietlona aktualna sciezka
i znakiem zachety (chej mlodzi wiecie co to jest? ;)).

Musze albo zrobic exit, albo zamknac okno myszka.

Nie mam pomyslu dlaczego nie dziala del i dlaczego
pozostaja otwarte kopie cdm :(

Moze cos podpowiesz?

pozdrawiam